« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت:
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: استان ما محل تهدید خودروهای شوتی است و به یک فرهنگ پر خطر تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،سیدعلی احمدزاده در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: مبارزه و برخوردهای میدانی با قاچاق کالا در استان نسبت به گذشته شدت گرفته و حرکت پرخطر خودروهای شوتی تهدیدی برای مسافران و رانندگان در مسیرها می باشد.

استان ما محل تهدید خودروهای شوتی است/ اقدامات عملی و میدانی در مبارزه با قاچاق کالا شدت گرفت 

استاندار با بیان اینکه، استان محل تردد و ترانزیت قاچاق کالا است، گفت: این روند باعث مشکلات و تهدید تولیدات داخلی، افزایش بیکاری، تعداد حوادث جاده ای و خطر سلامت جانی مردم شده است.

دکتراحمدزاده تاکید کرد: در مبارزه با این پدیده شوم قاچاق نیازمند اقدامات عملی و میدانی، ایجاد و استقرار ایستگاه ثابت کنترل و بازرسی در استان هستیم. 

استاندار با بیان اینکه، براساس آمار کشفیاتی که منتشر شده آنچه قابل تأمل است کشف کالاهای اساسی قاچاق به ویژه کالاهایی هستند که برای سلامت وجان مردم بسیار خطر آفرین می باشند.

وی گفت: لوازم آرایشی و بهداشتی، داروهای تقلبی، اسباب بازی، اقلام خوراکی و یا پتو و پوشاک که آلوده می باشند و احتمال بیماری زایی بالایی دارند از جمله برخی از این کلاهای قاچاق بارنداز و یا کشف شده هستند.

استاندار بیان کرد: آمار کشفیات سال ۱۴۰۰ نسبت به ۱۳۹۹در استان عدد بالایی را نشان می دهد که تقویت فعالیت های میدانی، شناسایی و مبارزه جدی با سرشاخه ها، سرشبکه های قاچاق و مسیرهای قاچاق را نشان می دهد.

استاندار، افزایش گشت های بازرسی در محورهای مختلف را یکی دیگر از راه های مقابله با قاچاق عنوان کرد و بیان داشت: محموله های کشف شده در انبارهای اموال تملیکی سیر مراحل قانونی خود را به صورت هدفمند به سرعت طی کنند.

احمدزاده با بیان اینکه، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در رابطه با خطرات کالاهای قاچاق، زمینه سازی لازم برای ناامن کردن منافع قاچاقچیان و سلامت مردم خواهد شد، بر فرهنگ سازی لازم برای عدم استقبال از کالاهای قاچاق تاکید کرد. 

استاندار تصریح کرد: کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سال ۱۴۰۰ عملکرد خوبی داشته و کهگیلویه وبویراحمد از استان های موفق کشور بوده و دبیر این ستاد مورد تقدیر قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: